piątek, 15 czerwca 2012

Biznesowy aspekt dermatologii estetycznej w Warszawie

Autorem artykułu jest Andrzej Kowalski


Warszawa to największy rynek zbytu w Polsce. Dotyczy to nie tylko produktów, ale też usług. Ponieważ jej mieszkańcy cenią piękny wygląd i zdrowie, medycyna estetyczna stała się ważnym sektorem lokalnej gospodarki.

Co prawda za sztandarowe zabiegi medycyny estetycznej uważa się operacje plastyczne, jest to jednak duży koszt, obciążenie dla organizmu oraz - co ważne przez wzgląd na tempo życia w stolicy - przerwa w karierze.

Gdy nie stać Cię na stratę czasu związaną z rekonwalescencją po operacji, mniej radykalną alternatywę oferuje dermatologia estetyczna. Wysoką skuteczność zabiegów łączy ze stosunkowo niewielką inwazyjnością. A choć proponowane zabiegi mają charakter poważniejszy, niż te oferowane przez salony kosmetycznie, wciąż nie wyłączają pacjentki z życia zawodowego, lub robią to na krótko.

Wśród terapii dermatologii estetycznej największą popularnością cieszą się :

- zabiegi laserowe, szczególnie laserowe zamykanie naczynek

- mezoterapia

- peelingi, zwłaszcza yellow peel

- usuwanie i wypełnianie zmarszczek

- lipoliza

- sculptra.

Zwłaszcza mezoterapia zasługuje na specjalną uwagę, ze względu na wysoką skuteczność i naturalne efekty kuracji. Osobom bliżej nią zainteresowanym polecam ten artykuł: sam jednak wracam do meritum.

Mezoterapia odżywiając skórę od wewnątrz, znakomicie uzupełnia się z peelingiem, który ma działanie zewnętrzne, zatem taka skojarzona kuracja kompleksowo poprawia wygląd twarzy. Choć gruntowna troska o twarz wiąże się z wysokimi kosztami, dla wielu osób okazuje się opłacalną inwestycją.

Szczególnie showbiznes uczynił z wyglądu narzędzie zarobkowania, Nikt nie powinien mieć złudzeń, że promienny wygląd prezenterów telewizyjnych, czy modelek jest jedynie kwestią ubioru i makijażu - podstawą jest zadbana skóra, na co uczulone są szczególnie obiektywy aparatów fotograficznych oraz kamer telewizyjnych i filmowych

W innych dziedzinach biznesu wygląd jest również ważny. Do tego stopnia, że kobiety wręcz zmuszone są korzystać z zabiegów kosmetycznych. Perfekcyjny wygląd jest w ich przypadku wizytówką i odzwierciedleniem osobistych kompetencji, szczególnie w świecie dużych pieniędzy. Takie podejście może wydawać się seksizmem, jednak trzeba mieć na uwadze, że atrakcyjność jest w przypadku Pań jednym z wyznaczników sukcesu.

Ponieważ Warszawa jest ulubioną lokalizacją zarówno dla showbiznesu, jak i wielkich koncernów, wzrasta tu zapotrzebowanie na usługi medycyny estetycznej. Stąd rynek ten w Warszawie stał się bardzo rozbudowany.

Narastająca konkurencja wymusza inwestycje w jakość usług, reklamę oraz tzw. wartości dodane. Renomowane kliniki w celu ściągnięcia klientów zakupują najnowocześniejszy sprzęt do zabiegów laserowych, który minimalizuje skutki uboczne. Dbają o marketing, reklamując mezoterapię i inne kuracje w internecie - medium łączącym marketingową skuteczność z niskim kosztem. W trosce o zadowolenie klienta przychodnie starają się też o maksymalny komfort pacjentek oferując sympatyczna obsługę, wygodę oczekiwania i redukując dyskomfort zabiegów.

Wszystkie te działania nie mogą jednak przysłonić faktu, że największy skarb każdej kliniki to dobry dermatolog, który dzięki najnowocześniejszym zdobyczom medycyny estetycznej potrafi stać się wręcz kreatorem wizerunku.


---

deduch

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz